۱۳۸۷ آبان ۲۳, پنجشنبه

دنبال یک راه فرار

یک چند روزی میشه که حواسم پرت و پلاست. تو حافظه ام دنبال رویدادها میدوم. اونا هم منو تو یک پیچ و واپیچی میبرند که خلاصی ازش راحت نیست. خودم هنوز نفهمیدم دنبال چی میگردم. شاید یه نوع فرار هست ولی هر چی با خودم کلنجار میرم نمیدونم فرار از چی یا از کی؟ فعلا که سر در هوا هستم. یک مروری میکنم تو اتفاق هایی که در این تقریبا 2 سال افتاده. دنبال یه رابطه منطقی میگردم. همیشه همینجور بوده، هر اتفاقی که میفته رو با اتفاقاته قبلش مقایسه میکنم. شاید بعضی وقتا جواب نمیده ولی تو چنتا زمینه جواب داده و حتی منتظره یک حادثه مرتبط در آینده هستم. این هفته ها دارن میان و میرن اما زیاد جالب به نظر نمیان. تا ببینیم چی پیش میاد. شاید اگه یه راه پیدا کنم و از خودم عبور کنم( با عبور فیزیکی اشتباه نگیرین)تمام قضایا حل بشه.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Великий товаров от вас, человека. Я имею в виду ваш материал до , и вы просто очень замечательно. Мне очень нравится то, что вы получили здесь, очень нравится то, что вы о том, и каким образом в течение которых вы говорите это. Ты что делает его приятным и вы по-прежнему заботятся о оставаться практичным . Я не могу ждать , чтобы узнать гораздо больше от вас. На самом деле это огромный сайт. Желаем Вам удачи!